درمان کیست مویی

درمان کیست مویی

درمان کیست مویی

درمان کیست مویی

درمان کیست مویی

مرکز درمانی بیمارهای کلورکتال سامان آماده است تا بیماری شما را در کمترین زمان و به صورت ریشه ای درمان نماید. برای اطلاعات بیشتر می توانید با کلینیک سامان تماس بگیرید.

  • ۰
  • ۰

عوارض عمل نکردن کیست مویی، در صورت عمل نکردن کیست مویی در زمان مناسبش احتمال اینکه عوارض و خطراتی بیمار را تهدید کند زیاد می شود. این عوارض خود را در کوتاه مدت و دراز مدت نشان می دهند و باعث مشکلاتی برای بیمار می شوند که از تحمل کردن درد آن عواقب ناگواری دارند.

در هر لحظه ای که از درمان نکردن کیست مویی می گذرد احتمال عفونی شدن ناحیه آلوده بیشتر می شود. تا زمانی که ناحیه موردنظر عفونت نکرده شما هیچ نشانه ای از کیست مویی را به وضوح نخواهید دید و شاید متوجه نشوید که مبتلا به کیست مویی شده اید. به صورتی که بسیاری از بیماران بعد از به وجود آمدن عفونت و درد و تورم در ناحیه آلوده می فهمند که کیست مویی دارند.

عفونت یکی از عوارض کوتاه مدت کیست مویی است که با اقدامات به هنگام می تواند درمان شود و در صورتی که مدت زمان مداوا به تعویق بیفتد احتمال اینکه از یک عفونت ساده و قابل درمان به یک آبسه بسیار خطرناک و دردآور تبدیل شود وجود دارد. اگر به این مرحله برسد با کارهای جزئی درمان ممکن نخواهد بود و نیاز به عمل جراحی پیشرفته است.


این عفونتی که تبدیل به آبسه شده به صورتی است که سطح وسیعی از ناحیه را آلوده می کند و عمق بیشتری از بدن را درگیر می کند و درمان نکردن آن نیز می تواند منجر به مرگ بیمار شود.


درست است که عفونت ساده و سطحی را می تواند تحمل کرد و دردهایی که ایجاد می شود را نادیده گرفت و با بیخیالی از آنها گذشت. اما عوارض عمل نکردن کیست مویی که تبدیل به آبسه شده با خود دردهای زیادی را به همراه دارد که مسلما غیرقابل تحمل هم خواهند بود. این آبسه های پخش شده دیگر قابل تحمل نیستند و دیگر نمی توانید درمان آنها را به بعد موکول کنید.


از عوارض درمان نکردن کیست مویی در دراز مدت (همچنین فیستول و سینوس های عفونی) به وجود آمدن سرطان پوست در ناحیه آلوده شده و متورم است. که از دست سرطان پوست به راحتی نمی توان خلاص شد. پس هیچ وقت نشانه های ساده کیست مویی را نادیده نگیرید و هر گونه درد کوچکی را تحمل نکنید و هر چه زودتر خودتان را به یک پزشک متخصص برسانید تا در زمان مناسب نسبت به درمان شما اقدام شود و جلوی عوارض های وخیم گرفته شود.

  • ۹۷/۰۶/۱۱
  • سودا رضوانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی