درمان کیست مویی

درمان کیست مویی

درمان کیست مویی

درمان کیست مویی

درمان کیست مویی

مرکز درمانی بیمارهای کلورکتال سامان آماده است تا بیماری شما را در کمترین زمان و به صورت ریشه ای درمان نماید. برای اطلاعات بیشتر می توانید با کلینیک سامان تماس بگیرید.

  • ۰
  • ۰

دوران نقاهت عمل کیست مویی، کیست در هر ناحیه ای از بدن ایجاد شده باشد، باید در اولین فرصت بیرون آورده شود و روش دیگری برای خلاص شدن از آن نمی باشد. زیرا هر چه دیرتر نسبت به درمان اقدام شود شاهد تخریب بافت بیشتری در ناحیه آلوده خواهیم بود. کیست بزرگتر شده و احتمال بازگشت آن نیز وجود دارد و دوران نقاهت عمل کیست مویی نیز طولانی و دشوارتر خواهد بود.

به ویژه اگر کیست مویی در صورت مردان ظاهر شود، درمان دیرهنگام آن می تواند باعث باقی ماندن زخم و اسکار در صورت را زیاد می کند. درباره کیست مویی های مقعدی نیز باید خیلی زودتر دست به کار شد تا زایئه ایجاد شده دردناک نشود.


تا به حال گزارشی مبنی بر بستری شدن فردی که دارای کیست مویی است منتشر نشده است. به جز اینکه بیمار دارای شرایط ویژه ای مانند دیابت حاد و غیره باشد. یا کیست به طرز عجیبی رشد کرده باشد.


دوران نقاهت عمل کیست مویی باید مطابق دستورالعمل پزشک انجام شود تا احتمال بروز عفونت و ایجاد کیست های دیگر از بین برود.


درد دوران نقاهت و ترمیم درد و مدت استراحت در روش های سنتی عمل کیست مویی درازمدت است و تا مدت های طولانی امکان نشستن و کارهای روزانه را از بیمار سلب می کند، اما با روش درمان لیزری این دوران به حداقل می رسد.


در درمان کیست مویی با لیزر بیمار بعد از عمل یک تا دو روز در منزل استراحت می کند و بعد می تواند به فعالیت های روزمره خود بپردازد. اما مراقبت از زخم باید برای مدتی طبق دستورالعمل های پزشک جراح ادامه داشته باشد.

  • ۹۷/۰۶/۱۱
  • سودا رضوانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی