درمان کیست مویی

درمان کیست مویی

درمان کیست مویی

درمان کیست مویی

درمان کیست مویی

مرکز درمانی بیمارهای کلورکتال سامان آماده است تا بیماری شما را در کمترین زمان و به صورت ریشه ای درمان نماید. برای اطلاعات بیشتر می توانید با کلینیک سامان تماس بگیرید.

  • ۰
  • ۰

درمان بواسیر گاهی زمان بر است و بیمار ترجیح می دهد که روند درمانی خود را با جدیت پیگیری نکند و سلامتی خودش را به خطر بیاندازد. اینجاست که روش درمان بواسیر با لیزر به کمک بیمار می آید. درمان بواسیر با لیزر دوران نقاهت بسیار کوتاهی در حد یک روز دارد و این امتیاز کمی نیست. در برخی از موارد درمان های دیگر بهتر جواب می دهند یا هنوز بیمار در مرحله ای نیست که لیزر درمانی برای وی انجام شود. همانطور که بیان کردیم پزشک باید صلاحیت شما را برای انجام عمل لیزر بواسیر تایید و توصیه کند.

توجه کنید:

البته مواردی وجود دارد که عمل لیزر شرایط خاصی دارد، به عنوان مثال در بواسیر داخلی پرولاب که با پرولابس روده همراه است، باید از لیزرهای ویژه ای استفاده کرد. همچنین در شرایطی که حجم بواسیرها بزرگ شده باشد، ممکن است جراحی بواسیر با لیزر بهتر جواب ندهد و نیاز به جراحی سنتی باشد.

بیماری بواسیر یکی از شایع‌ترین بیماری‌های مقعدی است که به علل مختلفی همچون نشستن یا ایستادن طولانی مدت، یبوست، جراحی روده و … ایجاد می‌گردد که چند راهکاربرای درمان آن پیشنهاد می کنیم.به گزارش خبرگزاری موج، طب سنتی، بیماری بواسیر را از غلبه “سودا” می‌داند که یک خلط بسیار غلیظی است که در هر عضوی از اعضای بدن تجمع یابد، باعث تولید بیماری و از تعادل خارج شدن عضو مربوطه می‌شود.

درمان بواسیر با رابربند

در طب نوین معمولاً برای موارد حاد بواسیر، جراحی تجویز می‌شود که متأسفانه بسیاری از بیماران به‌دلیل اینکه منشأ ایجاد بواسیر در آنها عملاً درمان نشده است، پس از گذشت یک یا چند سال مجدداً به بواسیر مبتلا می‌‌شوند و باید عوارض شدید‌تر آن را تحمل کنند.درمان بواسیر با زالو درمانیاما یکی از درمان‌ های بواسیر در طب سنتی که البته باید حتماً تحت نظر یک طبیب حاذق طب سنتی انجام شود، استفاده از “زالودرمانی” است چرا که در بزاق زالو، آنزیمی به‌نام “هپاتون” وجود دارد که زالو آن را وارد خون می‌کند و این آنزیم، خون را قلیایی می‌کند و به‌نوعی می‌توان زالو را “جراح کوچک” دانست.

برای درمان بواسیر کنار زالودرمانی باید از مصرف تمام سودازاها و داروهای شیمیایی جدداً اجتناب کرد و برای درمان یبوست هم می‌توان ترکیب گل محمدی و برگ سنا را جوشانده با عسل شیرین و میل کرد؛ مصرف خیسانده انجیر هم ضد سودا است.

همچنین برای درمان بواسیر باید هر شب داخل و اطراف مقعد را با روغن زیتون تصفیه‌نشده چرب کرد؛ استفاده از نوره در محل ضایعات بواسیر نیز می‌تواند مفید باشد.مصرف سرکنگبین بارهنگ و گلاب برای بواسیر مفید است؛ سویق گندم جو عدس نخود سنجد و سویق کامل نیز مفید است.تقریباً تمام غذاهای صنعتی و شرکتی، کمپوت‌ها و کنسرو‌ها، سودازا هستند مانند ماکارونی، سویا، رب، سس، شکلات، بستنی و… .

منبع: دکتر درد – موج نیوز

  • ۹۸/۰۳/۳۰
  • سودا رضوانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی